close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מערכות crm – ניהול לקוחות בקלי קלות

מערכת שורשכא אב, תשעט22/08/2019

תוכנת crm או בשם היותר נפוץ, מערכת ל"ניהול קשרי לקוחות", היא אפליקציה המאגדת בתוכה כלי ניהול לקוחות ממוחשבים

תגיות:
מערכת crm או במה המוכר יותר, מערכת לניהול קשרי לקוחות היא תוכנה מתקדמת המאגדת בתוכה את כל כלי ניהול הלקוחות הממוחשבים. בעזרתה ניתן לקבל תמונת מקרו מלאה על הלקוחות שלכם, ואף לרדת לרזולוציות קטנות יותר ולבחון כל לקוח
בפני עצמו.

היתרון הגדול של תוכנת crm הוא העובדה שהיא מאחדת לתוך ממשק אחד את כל פרטי אנשי הקשר של החברה. כשהכל מאוגד במקום אחד, קל הרבה יותר לשלוף נתונים וליצור תכניות אסטרטגיות לעתיד. בעזרת המערכת, מתקבלת האפשרות להביט על מחזור חיי הלקוח; החל מהשיחה הראשונה, פרטים בסיסיים ותיעוד כל ההתקשרויות עמו בכל אמצעי התקשורת העומדים בפני החברה. המשמעות היא חיסכון בזמן ובמעבר בין מספר ממשקים בכדי ליצור את התמונה המתבקשת.

מערכות crm – תכונות
מערכת crm מתקדמת תכיל בתוכה מספר תכונות שיהפכו אותה ליעילה עבור הלקוח, ותאפשר לו ולעובדים להגיע לתוצאות מדויקות יותר, במהירות ובקלות. לדוגמא:
• קליטה וניהול של לידים – חלוקה של הלידים מכל המקורות, הפניית דפי נחיתה וטפסים, קליטה של רשומות מקבצי אקסל, חלוקת הלידים בין הנציגים והמחלקות בחברה ועוד.
• חיבור למרכזיה – מערכת שמחוברת למרכזיה תאפשר לכם לבצע שיחות בלחיצת כפתור, להוציא שיחות מתוך המערכת עצמה, לתעד את כל השיחות ואת תהליך ההתקדמות מול הלקוח ועוד.
• מעקב אחר התהליכים מול הלקוח – בעזרת מערכת ה- crm ניתן לתעד את כל הפעולות, השיחות, המסרונים, סיכומי הפגישות ואף לתעד את המיילים שנשלחו אל הלקוח. בנוסף ניתן לשלוח מסמכים לחתימה ע"י הלקוח, ואף לתייק את אלו החתומים בתיק הלקוח.
• שומרים על קשר – תוכלו לשלוח הודעות ללקוחות שלכם באמצעות מסרונים או מייל לבחירתכם. באמצעות הגדרות אישיות שלכם, תוכלו גם לשלוח הודעות אוטומטיות ללקוחות, כמו גם ניוזלטר בכל תקופה שאתם תגדירו. רצוי ואף מומלץ לשלוח מידי פעם מבצעים אקסקלוסיביים לרשימת אנשי הקשר שלכם.
• תשלומים וחשבוניות – בעזרת המערכת תוכלו להפיק חשבוניות מס וקבלות בקליק אחד! חסכו את הניירות ושלחו ללקוחות שלכם טפסים דיגיטליים היישר מהמערכת. בנוסף, ניתן גם לבצע תשלומים באשראי במהלך שיחה טלפונית.

לענות על השאלות הנכונות
ישנן שאלות שאפילו הארגונים הגדולים לא מצליחים לענות עליהן; האם הלקוחות שלנו באמת מרוצים מאיתנו? כיצד נוכל לשפר את המוצרים או השירותים שאנחנו מעניקים להם? באיזו תדירות הלקוחות מקבלים את מה שהם מצפים ועד כמה התוצר תואם את הציפיות שלהם?

מערכות crm יאפשרו לכם לענות בקלות על כל השאלות האלו, מכיוון שלצד ההשקעה שבלהגיע לקהלי יעד חדשים, המערכת תסייע לכם לשמר ולהשקיע בלקוחות הקיימים. זהו פן שאין להזניח, מכיוון שככל שתשמרו על נתח לקוחות גדול יותר, כך השמועה בגין טיב השירותים והמוצרים שלכם תגיע לאוזניים רבות יותר, בתקווה שאלו שישמעו עליכם יהפכו ללקוחות חדשים.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה